Conflicthantering voor Casinomedewerkers Training

Training Conflicthantering voor Casino’s

Last van conflicten en agressie in je casino? Met een training ‘Omgaan met conflicten en agressie’ voorkom je incidenten of breng je voorvallen adequaat tot een goed einde. Voor als het dan toch nog gebeurt, is er aandacht voor opvang en nazorg.

 Doel van de training conflicthantering

  • Voorkomen van conflicten en agressie
  • Adequaat oplossen van incidenten
  • Aandacht voor opvang en nazorg na een incident

Inhoud

  • Communicatie: actie is reactie
  • Conflicthantering
  • Persoonlijke stijl: oefening ‘Hoe ben ik ingesteld?’
  • Stijlen van conflicthantering.
  • Oefening conflicthanteringstijlen.
  • Agressie
  • Herkennen van agressie
  • Vormen van agressie, A-B-C-D gedrag
  • De-escalatietechniek en regulatietechnieken
  • Oefeningen rondom angst en spanning
  • Agressie-protocollen
  • Opvang en nazorg na een incident
  • Oefenen van praktijksimulaties met acteur

Aanbod
De training conflicthantering duurt twee dagen. Programma op maat. MBO-HBO niveau.

Meer informatie
Vul voor meer informatie over de training gespreksvaardigheden en communicatie of het aanvragen van een vrijblijvende offerte het contactformulier op deze pagina in, of bel 040-3685068.

Scholing door professionals. Klantgericht, deskundig maatwerk. Training en Coaching Bureau, Croan Consult.