Mystery Guest

Heb je het idee dat je klanten ontevreden zijn? Of je weet gewoon niet wat je klanten vinden van je bedrijf? Schakel een mystery guest in.

Je wilt tevreden klanten. Kwaliteit en service zijn kernbegrippen voor je bedrijf. Medewerkers en management zijn getraind om kwaliteit te leveren. Maar lukt dit in de praktijk? Een mystery guest biedt het antwoord.

Mystery Guest
Onze mystery guest bezoekt als gewone klant je bedrijf. Op basis van een op maat gemaakte checklist koppelen we informatie terug naar de opdrachtgever.

Checklist
De onderwerpen van de checklist zijn:

  • aandacht voor de klant
  • contact met de klant
  • uitstraling van de medewerkers
  • attentie van de medewerkers
  • alertheid op bijzondere situaties
  • samenwerking
  • motivatie
  • kennis van de producten
  • etc.

Aangevuld met thema’s zoals verzorging binnen en buiten.

Terugkoppeling
De mystery guest werkt het bezoek uit in een rapportage met advies en verbeterpunten.

Aanbod
Het aanbod voor de mystery guest is op maat.

Meer informatie
Vul voor meer informatie over de mystery guest of het aanvragen van een vrijblijvende offerte het contactformulier op deze pagina in, of bel 040-3685068.

Scholing door professionals. Klantgericht, deskundig maatwerk. Training en Coaching Bureau, Croan Consult.