Klantgerichtheid / Hospitality Training

Training Klantgerichtheid / Hospitality

Zijn je gasten of klanten niet tevreden over je service? Lijkt het alsof ze een volgende keer niet bij je bedrijf terug komen? Met een training klantgerichtheid leren je medewerkers hoe met klanten om te gaan.

Werken met gasten, klanten of bezoekers vraagt om een klantgerichte en service verlenende houding van je medewerkers. Je wilt je cliënten graag gastvrij ontvangen in je bedrijf zodat ze ook een volgende keer weer terugkomen. Met de perfecte service en klantgerichtheid maak je van je klanten zelfs fans van je bedrijf.

Doel van de training klantgerichtheid / hospitality
Verbeteren van de klantgerichte attitude en klantgerichte benadering van je medewerkers.

Inhoud

  • Inleiding op communicatie:
    • Communicatie vaardigheden
    • Verbale en non verbale communicatie
  • Manier van vragen stellen
  • Soorten vragen
  • Eigen houding
  • Grenzen stellen
  • Klantvriendelijkheid
  • Klantgerichtheid
  • Behulpzaamheid
  • Open houding
  • Open communicatie
  • Verrassende extra’s maken je klant tot fan van je bedrijf
  • Gouden regels, gezamenlijke afspraken
  • Oefenen met acteur

Aanbod
Programma voor de training Klantgerichtheid / Hospitality op maat. MBO-HBO niveau

Meer informatie
Vul voor meer informatie over de training klantgerichtheid / hospitality of het aanvragen van een vrijblijvende offerte het contactformulier op deze pagina in, of bel 040-3685068.

Scholing door professionals. Klantgericht, deskundig maatwerk. Training en Coaching Bureau, Croan Consult.

Croan Consult, Training & Coaching